2.9.10

呢幾日.. 你好似變左...

前晚係我衰.. 訓覺無開電話..
你..梗係打唔到俾我啦...
你..口話.. 無所謂啦.. 你要熄電話..無計架喎..
係咪真係咁多無所謂.. 無計?

我呢幾日又係度諗.. 究竟我地適唔適合係埋一齊..

同時間.. 我又係度睇緊Dr. Gary 果本 5 love languages..
我係度搵緊你個primary love language係乜野..

你唔似係act of services..
words affrimation? 我已經成日話 Miss You and Love You.. (I really meant it)
但係你無任何feedback俾我..當我咁做既同時你無反應..我又覺得.. 我好似同空氣講說話咁..
你係咪真係收到我既msg? 定係你覺得我成日搵你.. 令你好煩? 無論好定唔好.. 都講聲呀..
鍾意定唔鍾意..

我真係唔知你諗緊乜.. 幾時開心..幾時唔開心..
你可唔可以講聲俾我聽?

我開始frsturated.. 我已經成日同自己講.. 係我諗多左啫.. 可能你真係忙同攰呢..
可能因為我情緒有問題所以諗多左..

但係我覺得我地有好多野都要去傾下或者去confirm我地既方向..
係我太急..?係我太早諗太多?

我既感覺係一日一日咁退步... 想搵人傾... 但係唔知可以同邊個講..
你話.. 我唔開心要同你講.. 但係.. 你叫我點講??
我真係唔識..

拍拖應該係點.. 我真係唔知...
長途戀愛..應該可以點?我真係唔知..
神呀.. 求你教我定睛你係既國..先求你既義..
咁樣.. 其他野就算會點都已經無所謂啦..

求神你帶領我既心歸向你..每時每刻都係諗住你既事..
其他野..都可以變成無所謂了.. 因為你是最好的..
當我因為人而傷心.. 神你會安慰我的心&靈
求神你繼續帶著我走應該走的路..

標籤: